Алгебра 7 клас



Календарно-тематичне планування та матеріали до уроків (презентації)

з алгебри для 7 класу 

(Підручник: Алгебра підручник для 7 класу. Бевз Г. П., Бевз В. Г. Дрогобич «Відродження» 2015 - 288 с.)

(70 год, 2 год на тиждень, резерв 12 год)


Номер уроку

Дата

Тема уроку

Примітки

ТЕМА 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (30 год)

1

05.09

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази


2

08.09

Розв’язування вправ на обчислення числового значення виразу


3

12.09

Тотожність. Тотожні перетворення виразів


4

15.09

Степінь з натуральним показником


5

19.09

Властивості степеня з натуральним показником


6

22.09

Розв’язування вправ на застосування властивостей степеня з натуральним показником


7

26.09

Одночлен


8

29.09

Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня


9

03.10

Розв’язування вправ


10

06.10

Контрольна робота № 1

Тест онлайн  "На Урок" 


11

10.10

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення


12

13.10

Степінь многочлена


13

17.10

Додавання й віднімання многочленів


14

20.10

Розв’язування вправ на додавання й віднімання многочленів


15

31.10

Множення одночлена на многочлен


16

03.11

Множення двох многочленів


17

07.11

Множення многочленів


18

10.11

Контрольна робота № 2. Многочлен. Дії над многочленами

Урок 

19, 20

14.11, 17.11

Формула квадрата двочлена Урок 19

Урок 20 



21, 22

21.11, 24.11

Формула різниці квадратів  Урок 21

Урок 22


23, 24

28.11, 01.12

Формули суми і різниці кубів. Урок 23

Урок 24


25

05.12

Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення. Самостійна робота


26

08.12

Розв’язування вправ.  


27

12.12

Контрольна робота № 3


28

15.12

Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки


29

19.12

Розкладання многочленів на множники


30

22.12

Розкладання многочленів на множники способом групування


31

25.12

Розкладання многочленів на множники


32

29.12

Застосування формул скороченого множення під час спрощення виразів



уроку

Дата

уроку

Тема уроку

ІІ семестр (38 годин)

33

16.01

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники

34

19.01

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. 

Переглянути відео ВШО.  Пройти тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1628912  

IІ. Функція (10 годин)

Учень/учениця:

наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій;

пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції;

формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність;

називає та ілюструє на прикладах способи задання функції;

описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі);

складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо

35

23.01

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

36

26.01

Функція. Область визначення і область значень функції. Презентація 

37

30.01

Способи задання функції. Презентація 

38

02.02

Способи задання функції. Самостійна робота. Презентація 

39

06.02

Графік функції. Презентація  

40

09.02

Графік функції.  Презентація  

41

13.02

Лінійна функція, її графік і властивості. Презентація 

42

16

Лінійна функція, її графік і властивості. Самостійна робота. 

Презентація 

43

20

Узагальнення й систематизація знань з теми: «Функція».

44

23.02

Контрольна робота № 5 з теми: «Функція». 

ІІІ. Лінійні рівняння та їх системи (18  годин)

Учень/учениця:

наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

пояснює:

·  що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

·  скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними;

описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;

складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі;

розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

45

27.02

Аналіз контрольної роботи. Основні властивості рівнянь. Презентація 

46

02.03

Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь. Презентація  

47

06.03

Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь.

48

09.03

Лінійні рівняння.  Презентація

49

13.03

Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Презентація 

50

16.03

Узагальнення й систематизація знань з теми: «Лінійне рівняння з однією змінною».

51

20.03

Контрольна робота № 6 з теми: «Лінійне рівняння з однією змінною».

52

23.03

Аналіз контрольної роботи. Рівняння з двома змінними. Презентація

53

03.04

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік.  Презентація 

54

06.04

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. Презентація 

55

10

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. Самостійна робота.

56

13

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Презентація 

57

17

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Самостійна робота. Презентація 

58

20

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними рівнянь способом додавання.  Презентація 

59

24

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними рівнянь способом додавання. Самостійна робота. Презентація 

60

27.04

 

Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.

Презентація 

61

01.05

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.

62

04.05

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.

63

08.05

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними рівнянь   різними способами. Самостійна робота.

64

11.05

Контрольна робота № 7 з теми: «Системи лінійних рівнянь з двома змінними».  Тест "Системи лінійних рівнянь з двома змінними"  

VІ. Повторення та систематизація навчального матеріалу. Резерв (4 години)

 Розв'язує сюжетні задачі: на рух з точки зору його безпеки; на розпорядження власними та родинними фінансами; фінансового змісту крізь призму історичних подій тощо

65

15.05

Аналіз контрольної роботи 

66

18.05

Степінь з натуральним показником та його властивості