Засідання педагогічної ради
Тема. Про
впровадження нагальних питань Закону про освіту та роботу педколективу з розвитку
ключових та життєвих компетентностей
учнів
Мета :
-
ознайомитися із основними
концептуальними положеннями нового
Закону про освіту та Концепції Нової української школи;
-
розглянути групи
ключових компетентностей за різними джерелами та можливі шляхи їх формування;
-
проаналізувати можливості навчальних предметів
щодо формування компетентностей учнів;
-
визначити перспективи роботи педагогічного
колективу з підвищення ефективності навчання,
алгоритм формування компетентностей учнів школи.
Порядок денний
1.
Про
впровадження нагальних питань Закону про освіту та роботу педколективу з розвитку
ключових та життєвих
компетентностей учнів.
2. З досвіду роботи:
2.1.Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення з
використанням активних форм роботи.
(Бондар С. В.)
2.2. Використання інноваційних технологій на уроках математики.
(Олішкевич В. С.)
2.3. Використання інтерактивних технологій на уроках трудового навчання.
(Іванісік О. В.)
2.4. Про підготовку учнів
до моніторингового дослідження «PISA». (Шубич Н. І.).
Семінар-практикум з елементами флеш-тренінгу «Інноваційні технології навчально-виховногопроцесу як основа сучасного освітнього процесу»
Дата
проведення: 10.01.2018 р.
Місце
проведення: Люб’язівська ЗОШ
Початок семінару:
10.00 год
Тривалість –
2 год.
Мета:
- підвищення
професійної компетентності
педагогів через ознайомлення з різноплановими інноваційними технологіями;
- сприяння
активізації творчого потенціалу учасників заходу;
- підготовка вчителя до роботи в умовах
впровадження нового Державного стандарту загальної середньої освіти;
- підвищення мотивації професійної
діяльності педагогів, їх соціальної та пізнавальної активності;
- набуття
досвіду колективної діяльності, взаємної поваги, підтримки, співпраці.
Реквізити та
аксесуари: фломастери, клей, кольоровий папір, інтерактивна дошка.
План проведення
1.
Організаційна
частина. Ознайомлення із планом роботи.
1.1.
Вступне слово. Ознайомлення із планом.
1.2. Мотивація
діяльності.
1.3. Перегляд відеозапису «Фізкультура для жирних».
2.
Теоретична
частина. (Кабінет Майстерності)
2.1.
Технологія критичного мислення та
квест-технології як платформа сучасного освітнього процесу.
2.2. Методика організації веб-квестів та їх роль у
навчально-виховному процесі.
3.
Практична
частина. Квест «Прикрасимо ялинку».
4.
Перегляд
відеофільму «Альтернативна математика».
5.
Вправа
«Успішний вчитель».
6.
Заключна
частина.
6.1. Вправа
«Емоційна крапка»
6.2.Заключне
слово.
Психолого – педагогічний семінар для вчителів
Позитивний імідж вчителя як основа успішної професійної діяльності
Заняття
з елементами тренінгу
Мета заняття: більше дізнатись про членів вчительського колективу; створити позитивний настрій,
узгодити правила ефективної роботи; сформувати бачення важливих елементів
позитивного іміджу вчителя; навчитися аналізувати вимоги до іміджу педагога та
його позитивні сторони, визначати індивідуальні якості для формування
позитивного іміджу, підвищити самооцінку.
Навчально-методичний семінар "Інтерактивні технології навчання"
(ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Любязь)
Розробка заняття. Відкрити
Засідання творчої групи вчителів початкових класів району. (2012 р.)
Учасники - вчителі початкових класів, які мають педагогічні звання
Тема. Самоосвіта як складова професійного зростання вчителя.
Програма засідання. Відкрити
Матеріали роботи. Відкрити
Районний навчально-методичний семінар "Інноваційні технології навчально-виховного процесу як фактор розвитку ключових компетентностей особистості" (2010 рік)
(Учасники - вчителі, які атестуються на підтвердження або присвоєння педагогічних звань)Матеріали роботи відкрити
Районний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи "(2008 р.)
Тема. Компетентнісний підхід до освітнього процесу як вимога сучасності
Програма районного семінару заступників директорів з навчально-виховної роботи. Відкрити
Матеріали роботи семінару. Відкрити
Програма семінару- тренінгу
·
Відкриття семінару –тренінгу
В. П. Олішкевич, заступник директора з навчально-виховної роботи
·
Вправа на знайомство «Криголам» (Само презентація)
В. І. Кух,
директор школи
·
Вправа «Правила». (3 хв)
В. П. Олішкевич, заступник директора з навчально-виховної роботи
·
Визначення очікувань учасників. Вправа «Золота рибка». (5 хв)
В. І. Кух, директор школи
·
Вправа «Мозкова»
В. П. Олішкевич,
заступник директора з
навчально-виховної роботи
Теоретичний блок.
·
Компетентнісно орієнтований
підхід до навчально-виховного процесу В. В. І. Кух, директор школи, В. П.
Олішкевич, заступник директора з навчально-виховної роботи
·
Компетентнісний підхід як теоретико-методологічна основа моделі випускника школи
Клімчук І. Ф.,
заступник директора з виховної роботи
·
Формування компетентностей
саморозвитку і самоосвіти в умовах навчально-виховного процесу
Комзюк Н. Н., вчитель української мови та
літератури
·
Інтерактивне навчання як засіб формування компетентності
Корець О. Т., вчитель фізики
·
Метод проектів у формуванні життєвої компетентності
особистості
Сидоренко Н. Л., вчитель початкових класів
·
Компетентність та шкільні оцінки
Корець Н. Ю., вчитель математики
·
Критерії оцінки
компетентностей учнів і їх визначення
Медведюк С. П., вчитель історії
·
Роль
виховного потенціалу уроків математики у
формуванні компетентної особистості
Шубич Н.І., вчитель математики
·
Вправа «Правильно - не правильно»
В. П. Олішкевич,
заступник директора з
навчально-виховної роботи
·
Релаксаційна вправа
В. П.
Олішкевич
·
Вправа «Вільне крісло»
В. І.
Кух
·
Практична робота. Робота в групах. Складання проекту шкільної програми
«Крок за кроком до життєвої компетентності»
В. П.
Олішкевич
·
Вправа «Телеграма»
Вправа «Тепло
наших рук»В. І. Кух